voltooid verleden

Terwijl de zomerzon al toeslaat en sommigen onder ons in de swingende sfeer van aarbeien, verse tomatenslaatjes en parasollekens van papier brengt, brengt het anderen in een lichtelijke paniekaanval
Dit wil immers zeggen dat het écht wel tijd is die moestuin te bewerken, het gras in te zaaien, de serre op te zetten en compost te gaan halen (en zoveel meer)
én dit wil zeggen dat mijn ganse hoop eerder geschreven berichtjes, wachtend op publicatie in cyber-world, bijna van een voltooid verleden seizoen zijn. help.
Maar dat ligt heus niet aan mij, maar aan dit computerwezen dat weigert mijn foto's weer te geven. En zeg nu zelf, het was hier al veel te lang veels te saai zo zonder foto's. En aangezien ik mijzelven als begenadigd fotograaf zie, zult u ze te zien krijgen
Even geduld dus
Ik klets die teksten er nog op, kunt u genieten van bevroren taferelen met een "pastisken" in de hand.

1 opmerking:

liesbeth zei

het zijn prachtige kiekjes!!
ik kom af volgende week!!